Första veckan i januari

Hej! Så var först veckan på Januari 2015 till ända. Bestämde mig i tisdags att stanna i Stockholm tills på söndag så är fortfarande kvar även fast jag hade planerat att åka hem igår. Men min lärare gjorde om vårt schema innan jul så har inget som jag behöver vara med på förrän på tisdag så då kändes det roligare att vara kvar här än att åka hem till ett ensamt Örebro. I onsdags så kom mamma och pappa hem efter att ha blivit 5 timmar försenade, stackarna. Jag träffade Moa på dagen för att sedan gå över och hänga med Erika. Jag ska även träffa henne idag med Ida också så ska snart gå och handla till kvällens middag och sedan dra mig ner mot centralen. Annars njuter jag av att vara ledig och vila mig innan denna kurs är slut och nästa börjar. Kollade vår litteratur lista och den är hur lång som helst så får lite ångest men det är bara att få in skolrutinerna igen. Kram Åsa




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu