Helg <3

Äntligen helg! Denna vecka har verkligen släpat sig fram. Började veckan med ledig måndag som fick bli städmåndag men avfrostning av frysen och städning av kylskåpet. En av tjejerna som jag bor med har flyttat ut nu så vi är bara två så jag passade på. I tisdags började jag min nya kurs - Mat och Miljö, som är jätte rolig och intressant. Om en lite deppig eftersom vi i stort sätt bara pratar om klimatförändringarna och alla fel som mänskligheten gjort. Men man måste lära sig av misstagen för att komma på lösningar. Det är mycket att läsa i denna kurs, varje vecka ca 8 artiklar/böcker som ska tas igenom plus ett projekt vid sidan om, phu! Men har bara två artiklar kvar denna vecka som jag tänkte spara tills imorgon. 
 
Började dagen med att damma i mitt rum. Gjorde aldrog det när jag flyttade in så det behövdes verkligen. Tänkte nu fortsätta städa i köket som är det enda rummet jag har kvar denna vecka att städa och sen tänkte jag ta mig till gymmet för lite löpning och styrka. Ikväll väntar inflyttningsfest hos Petra och en del av klassen så det blir trevligt. Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu