Snart sommar!

Sitter i skolan efter att min grupp precis har skickat in våran rapport för andra gången, hoppas vi får lite mindre kommentarer denna gång. Annars har jag bara tentamensgenomgång idag och sen har jag inget mer schemalagt, men har inte fått resultatet på tentan än men jag hoppas att jag har klarat den. Annars ligger omtentan på lördagmorgon den 13 och är ju på Summerburst på fredagkvällen men på något sätt ska vi kunna lösa det. Jag oroar mig inte innan jag behöver. 
 
Inte mycket hände i helgen, förutom att jag blev helt knäpp på dagarna. Jobbade på fredagen så det kändes som lördag och sen hade jag konsert med kören på lördag så det var som söndag. Mysig måndag blev det iaf som spenderades i sängen med Game of thrones. Ikväll kör vi avslutning med middag och sen utgång på Strömpis, fast de kommer nog vara galet med folk så vi får väl se om vi kommer in. Sedan jobbar jag i helgen och hade tänkt åka hem till stockholm på måndag men nu har de lagt fiskutbildning på jobbet på tis-ons så vill inte missa det så tror jag åker hem på onsdagkväll ist. Sen är det Summerburst och det lovas bra väder! Åsa
Vi spelade bingo på fredagen, beroendeframkallande:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu