Vaken hela natten!

Jag och Erika sitter och ska hålla oss vakna till damerna spelar mot Australien kl 2, de spelar i Kanada så. Idag har mamma haft sin första semesterdag så vi har städat, tvättar och jag har bakat bullar. Hade tänkt baka bröd också men surdegen är inte riktigt redo så blir på torsdag ist. 

Jag och Ida var på gymmet igår och idag körde vi en löprunda. Måste jobba för att få en bra tid på midnattsloppet i augusti. Längtar ihjäl mig till efter midsommar då jag ska få åka till Olle i Norrköping, måtte tiden gå fort! 
Helgen var magiskt iaf, summerburst levererade som vanligt men nu med super bra väder, brända axlar, hello! Blev en trevlig födelsedags brunch med Agnes också på lördagen på mr french, super gott. Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu