150302

Selfie från i torsdags.
Precis som Åsa skrev "måndag igen". Blev en bra helg ändå, blev dock inte några naglar på fredagen då det inte fanns någon tid (gjorde dem idag istället)  men fick hänga mycket med Oscar, vilket jag även tror han tyckte var bra. När man är sjuk hjälper det som att träffa den man tycker om, bästa medicinen! Blev en hel del plugg gjort i helgen också, tenta i Biogeofysik på fredag. Har typ haft en tenta varje vecka pga mina omtentor den här sista perioden men det är ju bara mitt eget fel, då jag inte klarar tentorna på en gång. 
 
Nu ska jag repeterar lite innan det är dags för ett boxpass med Stina // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu