150506

Min långhelg.
Det är så underbart att få vara ledig! Den började med valborgfirande i Uppsala, var hem till Elin och Amanda och åt lite frukost innan jag och Johanna gick och tittade på forsränningen. Rörde mig sedan ner till Sthlm och middag på Vapiano med underbara Barca-gänget, inte långt kvar till juli då vi åker. Avslutade Valborg med konsert med Joshua Radin, min födelsedagspresent av Åsa, väldigt bra!
 
Resten av helgen var jag med Oscar och hans familj i Norrtälje, vi röjde sly, åkte fyrhjuling och umgicks innan vi åkte tillbaka till Sthlm på söndagen för middag med mamma och pappa då pappa fyllde år i måndags. Jag var sen ledig både måndag och tisdag så har varit hundvakt och pluggat hemma hos Oscar.
 
Idag var det tillbaka i skolan men går inte så långa dagar den här veckan, 8-12 bara. Har även hunnit med att träna, tvätta och äta middag idag så nu måste jag plugga // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu