151109

Första veckan i november bjöd ju som sagt på kursstart av två kursen, dels GIS som jag skrev om förra veckan men även Miljökommunikation, planering & miljökonsekvensbeskrivning, längesen det var ett så långt namn på en kurd men den verkar riktigt rolig. För en gång skull läser jag en samhällsvetenskaplig kurs, det blir lite - "ska jag tänka själv?". 
 
Jag hade onsdagen och torsdagen schemafria men blev en del plugg ändå, på torsdagen var jag hemma hos Jonte och pluggade inför omtentan på söndag. Har dock avbrutit pluggandet med en shoppingrunda och middag på stan med Stina på onsdagen, fika och konsert med Norlie & KKV med Amanda på lördagen och har även hunnit med en sväng till gymmet, två spinningpass och ett corepass utöver boxen. Satsar väl på något liknande den här veckan med att börja med box ikväll // Ida
 
BTW i fredags när jag skulle cykla hem fick jag stå vid ett rödljus i ca 10 min för att kungen skulle passera med alla sina 20 säpo-bilar, inte så kul när man bara vill hem.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu