151116

Tre bilder från min helg.
Hösten rullar på med föreläsningar, rollspel, träning och omtenta. Hade dock en super trevlig helg, drog till Sthlm efter att jag slutat på fredagen för att fira Helena som fyllde år på torsdagen. Blev middag och drinkar på Vapiano, blev dock ingen utgång för i en månads tid har jag, Julia, Jessica och Camilla planerat att hänga hos mig i Uppsala över en dag. Runt 12 på lördagen drog vi från Sthlm i Camillas Saab, det blev fika, middag och mys innan de åkte hem runt 23, så himla mysigt att få umgås en längre tid. Var ett tag sen jag träffade dem, framför allt Jessica, så det behövdes verkligen. Igår, söndag, skrev jag omtentan i LCA-kursen, hoppas att det går den här gången, sen blev det annat plugg innan jag körde core och spinning på kvällen. Fick även en ny bokhylla av Stina igår, då hon flyttar i helgen behövde de den inte, så då passade jag på att få den gratis. 
 
Nu är det dags att byta om för boxen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu