151124

Oj oj ett tisdagsinlägg. Många selfies blev det förra veckan ^^
Förra veckan innehöll som vanligt skola och träning, roligast och jobbigast i veckan var väl när jag hjälpte Stina att flytta i lördags. Jag var förste skåpbilsförare (vilket var jättekul) men bar såklart en hel del lådor också (blää inte jättebra för min rygg). Vi var nio stycken ett bra tag så det tog ca 7 timmar inklusive paus med pizza. Helt slut drog jag till Sthlm och spenderade söndagen där.
 
Har jobbat hemma både igår och idag men har tagit pauser och varit iväg till Friskis båda dagarna. Idag tog jag även en längre paus och lunchade med Johanna, mys! // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu