En gång i månaden

Ja om Ida bloggar en gång i veckan så gör jag väl det en gång i månaden, haha.
 
Sitter i skolan och väntar på att klockan ska bli 16 och jag ska träffa min sjukgymnast för behandling av min rygg. Har ont i svanskotan och det har strålat ned i rumpan men var två gånger hos honom förra veckan och det är redan mycket bättre. Kanke också ett lyxproblem när man inte kan sitta eller ligga på rygg. 
 
Just nu läser jag miljötoxikologi vilket är mycket kemi som är lite krångligt men dte är bara ge de ett tag till så ska jag nog fatta. Den stora nyheten just nu är väl att jag och Olle har fått tag i en lägenhet! Som jag letat varje dag och gav nästa upp men så damp det ner ett mail och en trea i stan och snart ska vi skriva på kontrakt, halleljua! Inflytt blir i februari så det är ett tag kvar men tiden går fort. Tänk snart har jag läst halva tiden, det går så fort. Ikväll ska jag hem till Stephanie som har födelsedagsmiddag hemma hos sig, mysigt såhär mitt i veckan. Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu