151005

MAAATTT!
Har haft en sådan mysig helg hemma i sthlm, började med kusinmiddag (Åsa, jag och Erika) då vi åt på Prime Burger, riktigt gott! Gick sen hem och åt kladdkaka med extra allt som jag gjorde innan middagen, ni måste pröva det alltså, recept här. På lördagen blev det shopping och fika med Helena, skaldjur till middag med familjen och sen möte jag upp Julia och Camilla för drinkar och efterrätt på Vapiano. Avslutade denna mathelg med en brunch med Agnes. Var tillbaka i Uppsala igår kväll och nu är det ny vecka. Ikväll blir det box igen då Stina är frisk // Ida
 

Postat av: Patricia

Åh, vad hungrig jag blev av dina bilder! :D

2015-10-05 @ 16:35:16
URL: http://patriciajeppsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu