151026

Måndag verkar vara min bloggdag. Veckan som gått har iaf bjudit på inlämning av projekten jag hållit på med, dataövningar och tenaplugg. Helgen blev lugn med mer plugg men igår hade jag ledigt, så blev en sväng runt om i stan och gjorde lite ärenden. Måste berätta om dokumentären jag såg i fredags, CowSpiracy, en verklig tankeställare. Den handlar om miljöpåverkan av djurhållningen, framförallt nötkreatur. Inte för jag har tänkt bli vegan och jag har redan dragit ner min köttkonsumtion men det var värt att se hur stor påverkan det faktiskt har att äta kött.
 
En update om min rygg då, vilade och körde först ett pass i lördags. Då blev det överkropp i maskiner och ryggen känns nästan inget alls. Stina är dock sjuk idag så ingen box men tänkte ta mig iväg nu ikväll och köra lite ben i maskiner, hoppas att det inte är så mycket folk // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu