160411

Redan inne i april och vi har hunnit fylla år. Hade en fin födelsedag med frukost på Stockholms nation med Helena sen blev det fika med Johanna på eftermiddagen. Dagen efter, 1 april, hade jag födelsedagsmiddag med tjejerna i Sthlm följt av utgång med Agnes. Förra veckan var jag till Kajsa på Creative zone, klippte/färgade utväxt och det blev även lite lila i nacken för omväxlingens skull. Hade även en del obligatoriska moment i skolan men annars har jag bara fortsatt skirva på uppsatsen. Är iaf tillbaka på Friskis igen nu blev 5 pass förra veckan, så har ordentlig träningsvärk idag. Undrar hur det kommer gå på boxen ikväll ^^ 
 
Har fått tillbaka 2 av de 3 tentorna jag skrev sist och har klarat de båda, väntar spänt på den sista. Firade detta lite med att gå ut och äta på nation med några tjejer från klassen. Nu: tillbaka till uppsatsen // Ida
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu