160829

Herregud nu är augusti snart slut. Hmm.. Hur tycker jag att sommaren varit? Får kanske ta det i ett annat inlägg.

Denna vecka skulle egentligen vara min sista vecka på KI men då jag inte fått napp på något annat blir jag kvar. Är inne en gång i veckan och letar jobb men det går trögt.

Midnattsloppet gick bra förresten, sprang snabbare än förra året (dock med endast 3 sekunder men va fan 😜). Har fortsatt att springa en gång i veckan. Det har hy varit så bra väder (fram tills idag) att jag inte vill gå in och sätta mig på en spinning cykel.

Annars då? Har börjat i kören igen vilket är superkul. Märkte i måndags hur mycket jag saknat det! Hade en Aw mer jobbet i torsdags då vi spelade bowling och käkade. Mitt lag kom 2/3 men jag själv kom även 2/12 så rätt nöjd med min insats. Frirade mamma dagen därefter då det var hennes födelsedag, så vi åkte ut till fjäderholmarna och åt middag (alla bilder är därifrån). I lördags träffade jag både Helena och Jessica och myste samt igår blev det bio med Erika. Så under förra veckan hände mycket kul. // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu