160228

Helt plötsligt har hela februari gått och någonstans tappade jag bort att uppdatera.
Skolan fortsätter som vanligt och nu är det snart dags för tentor. Försöker också få klart allt innan kandidat-uppsatsen ska börja med handledare och frågeställning. 
 
För två helger sen var jag iaf i Sthlm på helgen. Åt tapas med Julia, Jessica och Camilla och fikade med Agnes. Förra helgen var jag i Örebro igen för inflyttningsfest hos Åsa och Olle, mycket trevligt. Den här helgen däremot har jag varit i Uppsala, kändes rätt efter att inte varit här på fyra veckor. Körde spinning i 2 timmar igår innan jag möte upp Amanda vid middagstid, vi köpte med oss burgare från Max. Blev film och prat vilket slutade med att jag var hemma först 02.30 ^^
 
Idag har jag hängt med Stina på stan. Blev nytt nagellack, tre nya toppar samt en kofta. Har precis städat så nu blir det lite seminarie-plugg innan middag // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu