160106

Gjorde ett inlägg i morse men råkade radera det så nu prövar jag igen ^^
Ovan är sista bilderna från 2015 iaf. Blev jul hos Stina i Uppsala som sagt, nyår med Helena i Danderyd och en del jobb där emellan. Har jobbat totalt 8 dagar över tre veckor och bestämde i veckan att det blir lite jobb nästa vecka också då det är lugnt i skolan.
 
Idag har det varit födelsedagsfirande för Jessica som fyller år, så då är det traditionellt fika hemma hos henne. På fredag åker jag tillbaka till Uppsala för att träffa projektgruppen inför redovisningen på torsdag nästa vecka.
 
Annars har lovet varit bra bortsett från att jag är förkyld som jag hoppas ska släppa för det blir ju ingen träning pga det :/ får väl annars ta tag i det när jag är tillbaka i Uppsala på heltid // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu