2015

Summering av 2015 - a lot of selfies och många stunder med mina underbara vänner.
Det är ju en del av året men det var svårt att göra en årsresume med bilder då det inte blir datum då jag importerar dem från mobilen.
 
Men året började väl okej, nyligen hemkommen från Tobago men därefter gick det väl utför. Februari blev kanckigt för Oscar och mig så drog till Åsa en helg för att komma bort. Firade dock in födelsedagen på ett väldigt bra sätt med de bästa och jag var lycklig och livet kändes rätt bra igen. I maj blev det skit igen då Oscar faktiskt gjorde slut, livet faller ju ihop då. Spenderade mycket tid i stugan då, först med familjen för att måla om stället sen en helg med Jessica och Julia. Firade sedan in sommaren med Summerburst som vanligt och började jobba på KI som vanligt. Hade semester i tre veckor och drog till Norrland, först en vecka hos Amanda i jämtland sen till Västerbotten. Avslutade semestern och juli med fem dagar i Barcelona. Började sedan sista året på utbildningen och sammanfattning av det så har de varit en riktigt rolig höst och början på vintern. 
 
Så utbildningsmässigt så har det varit ett bra år men kärleksmässigt sämst. Oscars och min relation är komplicerad och den jag hade med Moa vet jag inte om jag någonsin kommer få tillbaka efter saker som hände i höstas. Men jag tittar framåt för iår tar jag examen! :) // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu