160929

Oj vad sommaren går fort, snart augusti. Efter en vecka i Västerbotten har jag fortsatt jobba, spenderat helgerna i Hälsingland dock med mamma och pappa mfl.

Körde gokart med tjejerna för ett tag sen, riktigt kul! Det var Camillas födelsedagspresent som måste göras om. Något annat som ska göras om är att paddla kajak som jag gjorde med Erika, Helena, Filip och Johan i onsdags. Annars tar jag det mest lugnt efter jobbet, tränar inför Midnattsloppet och försöker få lite sol. Jag och Erika planerar dock att åka till Kroatien i början av september, så taggad // Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu