Västerbotten 2016

Några lediga dagar hemma innan jag ska jobba, i för sig bara två dagar men men. Bestämde mig i söndags då vi kom tillbaka till Uppsala att jag skulle åka direkt hem till Örebro ist för att åka hem på måndagen. Pojkvännen blev ju överasskad eftersom det var planerat att jag skulle komma på måndagen.

Det var bra i Västerbotten. Inte allt för kallt men dagar blandade med både sol och lite regn. Vi träffade kusinerna med respektive och barn, mysigt. Annars tog vi det mest lugnt förutom då Ida tjatade att man var tvungen att göra något. Lyssna på radio och lösa sudoku.

Idag väntar tvätt och städning och så ska jag se till så att det finns lite matlådor i kylen. Åsa



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu