160531

Veckan som gått har varit innehållsrik, eller slutet kanske var det mest.
Har äntligen långa naglar igen, gjorde förlägning samt pedikyr i onsdags. På torsdagen åkte jag ner till sthlm vid 16 för Simple plan spelade på Gröna Lund på kvällen, tur var så blev det upphåll. Åsa och jag passade även på att åka Eclipse, får se om det blir en till vända dit igen i sommar. Åsa och jag tog en frukost på Sirap på fredagen innan vi gick till KI en vända då jag skrev avtal inför sommaren, börjar på tisdag redan. På kvällen hade jag avslutningsmiddag med flertalet i min klass, kul att kunna ses en sista gång innan vi skiljs åt. I lördags var det examensbal på universitetet. Sofia och Åsa kom till mig vid 9.30 ungefär och då körde vi hår och smink, Sofia kan verkligen sin sak. Vid 13 hämtade en taxi upp mig och Åsa så åkte vi och hämtade upp resten av familjen hos Stina. Cermonin var 15-18 med två brandalarm inräknade, middag 19-00 och sen var det släpp på kåren. Var dock riktigt trött så åkte hem med resten av familjen. I söndags så åt hela familjen brunchClarion Hotel Gillet. Rullade sen därifrån och Åsa och jag sov sen hemma hos mig några timmar innan jag följde henne till stationen.
 
Redovisade min uppsats idag, det gick bra och har inte så mycket kommentarer som jag måste fixa innan den kan lämnas in. Så ska ta tag i det imorgon bland mitt lilla flyttkaos jag nu påbörjat här hemma men nu blir det en bit prinsesstårta för att fira redovisningen // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu