Pust!

Hur kan man vara så trött och det bara är onsdag? Beror antagligen på att jag jobbade morgon i helgen. Har dock inget mer i skolan denna vecka så får sova ut. 

Imorgon åker jag till Stockholm och vi ska gå och se Simpel Plan som spelar på grönan. Sedan är det Uppsala på lördag för Idas bal, vet inte hur jag ska frakta min klänning men det läser sig hoppas jag. Tänkte hinna med att besöka mitt gamla gymnasium på fredag också. Idag var jag för första gången på cellprov, det gick bra. Olle hat börjat jobba på Hemglass vilket betyder att han jobbar till 21-22 på kvällen. Lite ensamt för mig då som är hemma, jag har ju själv jobbat kvälls tider men då bodde jag ju hemma o Stockholm. 

För ett år sedan sov vi tillsammans för första gången och nästa söndag ska vi ta in på hotell för att fira vår ett-årsdag! Sjukt vad tiden går fort! Nu ska jag gå och hämta min cykel som står borta vid sjukhuset. Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu