Long time ago


Senaste jag la upp en outfitbild var den 5/11-2008, så det var ett tag sen. Gjorde det inte för jag orkade inte ta bilder varje morgon, sedan gillade jag inte min frisyr jag hade då.
Men varför har jag då denna vecka gjort det? Jo, tycker jag har fått ihop väldigt fina outfits den här veckan, dock inte onsdag för då gick jag i mjukisbyxor hemma.

Har ju varit slarvig och inte berätta att jag var och köpte den här klänningen i måndags, så det var den jag hade på tisdagen.

Men vad tycker ni? Vill ni veta hur jag klär mig? Vilken outfit var snyggast? // Ida

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Godmorgon!

Hur mår du idag? :-)

2009-11-07 @ 12:22:51
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu