Two more to my collection


Igår när jag skulle till Naprapathögskolan gick jag in på Åhléns för att ha någonting att göra för jag var där så tidigt. Där hittade jag den främre ringen, hade dock inte så mycket pengar på mig så jag fick vänta tills idag...

Hoppade av vid Skanstull och gick in på Åhléns där och kom hem med dessa två. Gillar dem båda väldigt mycket och de kommer användas flittigt med de andra ringarna. Den främre passar på ringfingret medans den andra sitter bra på tummen. Åhlés hade ungefär samma storlekar som Glitter hade, lite konstiga men hittade en som passade mig till slut. // Ida

Postat av: Moa

angående inlägg Stadium: men det orkar man ju inte...xD Till Åsa.

2010-04-23 @ 22:30:56
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu