Problem solved



Tog ju upp för ett tag sen mina garderobsbekymmer, de löste sig ganska bra. Visst ser det ut som en garderob när de egentligen är två.

Fördelar
: mycket mer plats Nackdelar: Minder plats i rummet, kan som ni ser, inte ha dörr på den ena garderoben men ska leta efter ett draperi. Våra föräldrar tycker att det har blivit så trågt att de vill att jag flyttar in i Stina´s gamla rum men jag tycker litet = mysigt. Har satt min prägel på mitt rum och skulle inte byta det mot något (om jag inte skulle få en TV eller större säng :)) // Ida

Postat av: CHRJ

sV: Det ligger i Näsbyparks Centrum, dom har världens godaste frallor och bullar! =)

2010-08-31 @ 21:06:45
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu