120216

Det gick sådär med min nyttiga vecka, men tog lite fel vecka. Inte lätt då fettisdagen kom mitt i allt, 5 semlor på 3 dagar blev det ^^ + en to die for white chocolate mousse brownieBaresso när jag träffade Julia i tisdags. Sen har jag inte bara legat på latsidan heller, tränat onsdag, torsdag och fredag. Och imorgon blir det dubbel pass. Ska nämligen gyma med Tobias på hans gym, ska se vad han hittar på. Sen ska jag ge igen då vi ska boxas på tordag.
 
Men idag är det vilodag. Var ute igår med Julia och Moa och dansade loss så det räknas nästan också som ett träningspass, speciellt då jag hade dessa skor. Nu: Lite plugg // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu