150323

Tentaplugg | Fika | Tatueringstid bokad
Jag fick en tidig helg efter en vecka med en massa prat om jordarter, ungefär. Hade inläsning på fredagen så åkte ner till sthlm redan på torsdagen. Tog även en fika med Moa på fredagen efter att jag bokat tid för tatuering hos Swahili Bob´s, har gjort mina två andra där och är nöjd. Den 2/4 blir det av, måste bara försöka vänja mig vid tanken att bli tatuerad i 3-4 timmar då mina andra tagit 5 respektive 30 min. Helgen har även bjudit på mer plugga, andra boken i 50 shades, middagsbuffe med Oscar familj och ett träningspass. 
 
Åkte hem imorse som vanligt men då jag sov så dåligt inatt så sov jag lite till när jag kom hem. Har även insläsning idag inför tentan imorgon så har pluggat och tvättat. Så nu tillbaka till fysikaliska kemin // Ida

Postat av: Oslofru

Mmmm de där fikan såg inte så tokig ut :)

2015-03-26 @ 09:10:00
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu