4 dagar kvar(om man inte räknar med helgen)

Nu är det fyra skoldagar kvar tills vi slutar och får jullov. Jag vill ha det nu.
Nu är i allafall alla Lucia tåg slut. vi har gjort 3 st om man inte räknar med julkonserten men det var några som hade ett till. Man blir trött på slutet men vi tjänar väldigt bra, typ 12 000. Fett bra för vi ska ju åka på klassresa så vi behöver pengarna. 
Nu kan man bara vänta tills snön kommer och på betygen så klart.
Jag längtar fett mycket efter dem, fast jag har redan fått reda på typ 5, jag har VG i allt men jag är ju ett VG-barn.
Men varken ida eller jag kommer kunna slå våran storasyrra. Hon har typ MVG i allt, värsta underbarnet.
Skulle igentilgen handla julklappar idag men pappa avråde oss, det är ju typ kaos på centrumen för alla handlar så vi väntar och går efter skolen någon dag.
Ni får inte missa vårat radioprogram som vi ska göra på onsdag typ 14:30, det är ett skolproget. Lyssna , vi ska prata om julen.
Till dess ha en skön helg/ Å 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu