Uppdrag Julkonsert: Avklarat

Så va det gjort, den näst sista för nästa år blir det den sista. Det gick rätt bra, det mesta flöt på.
Det var två saker jag hakade upp mig på: det första va att ljusen som vi har på luciatåget(det är kanalljus som ska leda bort stearin)kanalerna täpps igen efter första konserten så på slutet av andra så ran det, men det var i slutet som tur va. Det andra va att en fyra gjorde massa konstiga saker, hon hoppade mitt i sången, sjöng när basarna skulle sjunga och hon hållde för örenen när vi fick applåder. Man liksom bara: VA?
"Himlen i min famn" blev iallafall mycket bättre.
Det är skönt med sovmorgon till 12.05 men jag vill vara ledig hela dagen.
kram på er/ Å

Postat av: Anonym

du menar den lilla kinesen? hon är fett söt ju.

2008-02-29 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu