Eftermiddag

nu har jag precis ätit middag, det blev köttfärsbiffar med ungsstekta rotsaker. gott!! det har ju blivit lite varmare nu så jag har fått lite mera badsug. nu tänkte jag lägga ut lite bilder från idag.
image104                  image105     
dagens outfit:                                        vi bytte ju gardiner och här är mina.
Skjorta: vet ej
Jeans: H&M

vissa saker kan man ju inte leva utan och jag har svårt att klara mig utan body lotion, speciellt när jag är torr. jag hatar att vara det. Body Shop har en hel del bra handkrämer och lotions.

jag älskar body butter oliv, den är så bra.

puss Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu