en vecka kvar

jag har faktist inte tänkt på det och jag har inte räknat dagar heller men det är faktist bara en vecka kvar innan jag åker på konfermations resa till Italien. gud vad tiden går snabbt men det ska bli så kul, min grupp har en äventyrsdag på söndag men jag kan ju inte eftersom vi har musikal. så det är synd men det är ju så roligt att göra musikalen och på tisdag kommer man bara "ska vi gå och ha musikalträning nu? nej just det! det är ju slut"
jag blir lite ledsen när jag tänker på det, jag vill inte att det ska ta slut.
kram Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu