Frågor?

Lite frågor som jag tänker svara på.
Har du pojkvän? nej men jag vill ha!!
Är du kär? nej
Hur tidigt stiger du upp? 06:30, och sedan snozzar jag 9 min.
Gillar du att slåss? bara med ida:P
Vad ska du göra ikväll? träna och sedan kolla tv
Har du utlänska föräldrar? nej
Var har du ont? lite i axlarna
Är du bra på att måla? rätt så
Vem kramade du sist? ida
Vad längtar du till? sommarlovet
Sparare eller slösare? deffenitivt sparare
Bio eller promenad? om det är vackert väder promenad
Är du kittlig? på fötterna
Är du rädd för insekter? inte så många
Anser du att du är stark? japp
Nänm något som gjorde dig glad igår? MUSIKALEN<3<3
Vad gjorde du kl 8 imorse? sov
Vad har du druckit idag? mjölk
Vad var det senast du åt? en choklad tryffel
Vad var det senaste du köpte? drickyougurt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej
Favorit klädsel? jeans och tröja
Vad gör dig glad just nu? vädret
Höger- eller vänsterhänt? höger
Humör just nu? lite trött
Sommarplaner? italien, sola,bada,stugan,fällfors och kompisar
Om du fick välja en super kraft, vilken skulle du välja? flyga
Gillar du att sjunga? ja annars skulle jag inte gå i musikklass:P
Vad längtar du mest efter just nu? sommaren<3

kram/ Å
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu