Kläder!!

har kollat på forever21 efter lite snygga kläder. titta vad jag hitta!!
image90                                                   image92
det är ju ett lite anorlunnda smycke men fint, ca 78 kr.   Tyckte det här smycket va så sött, ca 66 kr.
image93               image94                 
snygga randiga shorts, ca 108 kr.  Fett snygga jeans shorts, ca 120 kr.
image95
Snygg färg och hög midja, ca 138 kr.
image96       image97            image98         
Fint i randigt, ca 108 kr. Jag passar i blått, ca 96 kr.  Snyggt tryck, ca 78 kr.
image99                                                                          
Fint tryck och lite annorlund, ca 120 kr.
Det var allt jag hade att bjuda på. Nu ska jag strax krypa till kojs.

Natti/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu