Onödigt!

här är lite saker som jag tycker är onödiga.

1. kändisar som har många bilar!
asså visst dom har jätte mycket pengar och så men då behöver dom väll inte slösa dom på hur många bilar som helst. det är ju inte ens miljövänligt!!! liksom varför många bilar när man inte ens kör dom. vissa köper ju 2 bilar i månaden!! tänk om alla skulle göra så?? jag undrar om inte jorden hade gått under då.

2. hur många matcher ska det behövas?
i typ alla sporter så är det ju när det är slutspel så många matcher. varför?? varför kan man inte bara spela en match? visst så ska det dra mera späning och så men jag är så trött på det.

det här är ju vad jag tycker så om du tycker nått annat så är det okej.

nu ska jag snart gå och lägga mig fast vi börjar inte förräns 09:35. Så det är rätt lungt.
godnatt/ Å


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu