söndag

hej!
idag gick jag upp kl 8 för att ducha och sen hade vi musikalträning kl 10. vi gjorde slutet och vi hade fotografering och det var kul. vi slutade kl 16 så åsa och jag gick hem, sen har vi ätit middag och jag har mest sutit vid datorn och kollat runt lite. jag var tvungen att åka till centrum och köpa sytråd till mamma som syr kjolar till musikalen. jag har också kollat på hammarby-H43 och hammarby vann med ett mål, riktig ryssare igen.

veckans favorit outfit blir fredagens:
image96
kofta: Lindex
jeans: JC
kramar Ida

p.s jag vet inte hur stressigt vi får det nästa vecka för då är det ju musikalveckan, men jag ska försöka skriva varje dag endå


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu