Tisdag!

vi har tyvärr inte kommit in på blogg.se så vi har inte kunnat skriva. så nu blir det en liten resume.
söndag:
vi hade vårat lilla födelsedagsparty. våra närmaste vänner kom hit N, H och A. vi fick te, grejor från
Body Shop, nessisär och örhängen. det var jätte kul. jag gjorde tillslut också läxorna som jag har snackat om. det blir inte nån VFO heller, för jag hade inte lagt ner så mkt tid på kläderna eftersom jag oftast bara var hemma på påsklovet.
måndag:
vi fyller år, vi hade ju redan fått våra presenter av mamma och pappa. men jag fick 5 små parfymer av Åsa från Kenzo och Åsa fick parfym av mig och ett godsedjur. vi fick också hundra kronor var på SF-bio från Stina. sen när vi kom hem från skolan hade vi fått brev av farmor med 300 kronor på HM. vi tränade inte, för det vill man ju inte göra när man fyller år. vi var därimot ute med vovven en stund.
Idag:
var i skolan som vanlig, sen efter gick Åsa och jag till HM och köpte upp vårat presentkort. vi båda köpte en klänning.  båda klänningarna kostade 298kr. här är bilder på min klänning:
image60
köpte också det svarta skärpet och det kostade 98kr.
kramar Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu