tisdag

hello!
idag blev det en tidig uppstign ing för vi började som sagt kl 8:15 och jag var tvungen att ducha på morgonen också, sen så åkte åsa och jag till skolan och övade lite på "theres no busniness" och det gick bra och sen åkte vi alla eller gick snarare till forellen och då fick vi äntligen öva med mikar och myggor och musik i högtalarna. och det gick bra, det blev lite krongligare men det blev så mycket bättre.
vi skulle igentligen slutat kl 16 men det blev 17 lite dåligt men det är sånt man får leva med när det är genrepsvecka och när man har premiär på torsdag!
imorgon skulle vi börjat kl 13 men så kommer det inte bli heller utan vi börjar kl 10:30 för vi ska så klart öva mer. vi kommer börja 10:30 i skolan och sen kl 13 kommer vi vara på forellen fram till kl 17:30 MINST så det blir typ jätte sent men som jag sa förut det får man leva med.
jag ska nu slå mig ner framför tven och titta på dubbel avsnit av DH
hoppas ni har haft en bra tisdag
/ kramar Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu