Tisdagens

Dagens humör: Normalt
Dagens klädsel: jeans och t-shirt
Dagens älskling: Rulle
Dagens lekkamrat: Helena
Dagens saknad: IDA, kom hem någon gång!!
Dagens behov: Att äta något sött
Dagens tur: Att vi slapp göra så mycket matte
Dagens otur: Att jag måste börja klockan 8 imorgon
Dagens musik: Min egen och lite radio
Dagens besvikelse: Just att jag börjar klockan 8
Dagens tv-program: DH
Dagens irritation: Vissa personer
Dagens glädje: Mina vänner
Dagens dumaste: Vet inte men den kanske kommer:P
Dagens förlust: Att rulle har gjort illa tassen
kramis

Postat av: Ochrasy

sv: hehe, jaa, johnny depp och tim burton är mina idoler :D

2008-04-29 @ 21:47:58
URL: http://ochrasys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu