080819

Då var denna dag till ända, sista dagen på sommarlovet. Lite sorgligt men jag är nöjd med det här sommarlovet.
Idag har vi mest varit hemma, jag ställde kl på 8.30 men snozzade till 9. Jag gick upp åt lite frukost sen städade jag och sprättade på musikalklännigarna som sagt. Efter ett tag ringde Stina och sa att hon var på bussen hem och vi mötte upp henne centrum som vi hade bestämt. Där gjorde vi lite ärenden som att lämna tillbaka lånade böcker, handla present till mamma och Stina handlade en almenacka. När vi kom hem åt vi lunch och kollade på när Stefan Hom kom fyra i höjdhopps finalen. Stina började med maten och pappa och mamma kom hem. Efter maten bytte Åsa och jag om till träningskläder och cyklade iväg till träningen. Träningen var så där, lite osäriös vilket är väldigt tråkigt tycker jag. Nu ska jag snart hoppa i säng. Kram.  
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu