Aldrig springa i det här vädret

Mamma håller på att tjata om att vi ska springa men det spöregnar ju + de blåser. Då är det inte speciellt kul.
Jag har precis ätit middag med familjen och det blev röbetssoppa och tjockpannkaka, mumma! Idag kan jag säga att vi har gjort ganska mycket. Vid tio gick jag upp och åt frukost sen hann Åsa och jag kanppt sätta oss vid datorerna innan mamma sa att hon skulle åka och handla. Åsa och jag hängde på. På vägen hem stannade vi vid några klädbutiker som mamma ville kolla i och på Köttboden där det blev ägg mm. När vi kom hem gick vi till våran kollonilott för att plocka rödbetor till middagen, det blev också lite hallonplockande. När vi kom hem igen läste jag min nya FRIDA och sen cycklade vi till centrum. Där kollade vi runt lite på rean men jag hittade inget, mamma köpte mig en bh. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu