Angel

av Sarah McLanchlan sitter jag och lyssnar på just nu, väldigt bra tycker jag. Snodde den av storasyrrans Celtic circel skiva.
Idag har det inte hänt så mycket som Åsa skrev jag fick mig en ny iPod i alla fall men det känndes som vi fick åka överallt för att få tag i en. Jag hade tänkt betala 1200 kr för den för jag vet att det finns.
Först åkte vi till centrum och kollade Expert där men priset där var 1300 kr så vi åkte vidare till Siba i Haninge men där kostade den också 1300 kr så vi åkte till Expert i Länna där vi köpte Åsas och där köpte vi min med. Sen åkte vi hem och vi var borta i två timmar ; ) Hoppas ni har haft en bra söndag.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu