Äntligen!

Eller jag har ju inte väntat så länge men endå. Japp nu har jag fått min Ipod. Verkligen nöjd även om jag inte får in bilder till albumen.
Det som jag köp idag är två toppar i ljus blå färg. Köper bara såna nu. Båda var från Zaras rea. Den ena kostade bara 29 kr så jag slog till. Jag ville också köpa en likadan brun tröja som Ida köpte men den fanns bara i S och L, jag vill ha M. Såg 2 mini axelväskor men jag slog inte till, dumma, dumma jag. Jag får väl sy mig en egen i höst när vi ska ha syslöjd. Då blir den nog som jag vill.
Nej nu vill jag sätta på mig hörlurarna och lyssna för första gången på ipoden.

*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu