Bad dreams

God morgon!

Ja, det kanske är lite tidigt att vara uppe nu men idag börjar ju skolan och jag vet inte när vi börjar imorgon men troligtvis 9.00. Jag drömde en dröm precis innan jag vaknade.
Det var så att jag och Ida var i Grekland med en grupp. Och en dag var vi vid en hamn och då ville en tjej bada så då gjorde jag och Ida det också. Vi hade Rulle med oss och han hoppade i också. När jag hade kommit upp på bryggan igen, det var en träbrygga så kom några grekiska barn och välte den så att jag hamnade i vattnet igen. Och när jag kom upp till ytan igen var Rulle borta. Han satt fast under vattnet. Vi försökte få upp honom och jag sa till de grekiska barnen: Pleas help us, our dog, voffvoff. Men dom hjälpte inte. Då plötsligt kom Rulle upp men han satt fortfarande fats i kopplet så jag hoppade i och tog av han det.
Sedan vaknade jag. Lite omskakad. Men det var ju tur att det bara var en dröm.
Iga så ska vi äta frukost, jag ska skriva klart bokrecensionen, vi ska gå till centrum för att lämna tillbaka böckerna och Ida ska beställa tandläkartid. Sen så är det nog dax att åka till skolan.
*Kram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu