Dags att dra sig

till sängen, jag gick ju upp eller jag gick från min säng till mammas och pappas vid 8 för att titta på Sverigematchen men jag sov nästan igenom andra halvlek eller blundade i alla fall ; ) Sen blev det lite frukost framför teven nere och sen tog jag Rulle på en långpromenad, när jag kom tillbaka damsög jag nedervåningen och Åsa åkte och handlade lite. Sen gjorde jag väll inte så mycket fram tills vi började med maten och sen åkte vi och tränade.
Träningen var ganska jobbig, vi sprang inte 4 km men vi sprang 6x800 m och det blir ju 4k m och 8oo m. Vi höll oss runt 4 min och det är ganska bra.
När vi kom hem blev det att ducha och äta och sen har vi sett på Project Runway och nu ska jag börja göra mig klar för natten. Kram
// Ida



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu