Dax att susa

Om ett tag. Det regnar fortfarande här men det är väll på tiden att de gör det. När vi var uppe i Åre var det 30 grader! Det är ju ganska varmt för att vara där uppe.
Jag har faktist ett boktips, jag är inte den i våran familj som läser mest böcker och jag läste inte speciellt många förut men efter att jag fick dåligt på ett läsförståelse prov fick jag lov att läsa mer. Men till boken då. Cecelia Aherns debut och succe roman " PS Jag älskar dig". Den är så bra! och jag måste bara hyra filmen
 Läs, läs, läs!
Om jag ska sammanfatta dagen så har det väll inte hänt så himla mycket. Jag dammsög nedervåningen, var ute och sprang, duchade, åt kåldolmar till middag, tittade på teve och nu sitter jag här och jag är faktist hungrig konstigt nog ; ) Kanske ska jag gå ner och ta mig en natta-macka innan sängen kallar. Natti natti
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu