Good morning sleepy heads

Ja det blev en ganska tidigt morgon. Rulle var inne som vanligt i mitt rum och började skälla. Jag vet inte vad han skäller på men jag tror att det är nått med fönstret. Men som tur var kunde jag somna om innan mamma kom och väckte oss kl. 8 för att damerna skulle möta Sydkorea i OS. Sverige förlorade med 31-24 tror jag men det var en bra match.
Sverige har precis tagit sin andra medalj, det är också i cykling. Han heter Gustav Larsson och han kom tvåa, alltså silver.

Idag så ska vi inte göra så mycket. Damsuga nedervåningen, handla lite och sen så har vi träning kl 19.
Ni får ha en bra dag.
*Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu