Jag måste sluta

bita på mina naglar! Jag blir galen, jag försöker och försöker men får ändå se de nerbitna. Nagellack har jag provat men jag biter eller skrapar liksom bort det. Desutom vet jag ju att det är hur mycket bakterier som helst. Kanske jag bara skulle ta fram det heliga stopp och växet. Har ni läsare några tips?
                                                
                                      Det skulle inte vara fel med såna här fina naglar
                                                                      // Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu