Molnen lägger sig

Heej!

Idag vaknade jag ganska tidigt, 07:45 ungefär. Det var väldigt varmt, jag sov kanske lite av och till men sedan gav jag upp och läste två kapitel i min bok som heter: Mitt i havet. Den här sommaren har jag läst två böcker hittils. Jag läser alltid mycket på sommaren men det är inte så konstigt eftersom man har så mycket tid.
Igår kväll så la jag in musik på datorn som jag idag ska överföra till Ipoden. Jag har räknat dagarna tills jag får jullov. Det är ungefär 80 dagar till det, STÖN.

Det känns som att jag ska börja gymnasiet fast jag bara ska börja 9:an.
Det var nog allt för stunden.

The summer is goning to an end | Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu