Näst sista dagen

På sommarlovet är slut, buhu ; ( Men men man kan inte vara ledig för alltid. Men det här är ändå det sista sommarlovet i grundskolan. Eller är det nästa sommarlov? Hmm.
Men det är en sak som jag inte riktigt fattat än, vi kommer liksom vara äldst på skolan nu. Det känns så konstigt.
Jag har ungefär bestämt vad jag ska ha på mig och jag fick för en stund sen reda på att vi går mellan 13-15 på onsdag. Så det är ganska okej, och vi ska tydligen sjunga direk efter upproppet eller något liknande. Snacka om jobbigt, på första dagen brukar man ju få chilla, liksom gå till skolan ha uppropp och sen gå hem. Men nej då. Men det är igentligen bra för vi åker på klassresa till Polen om en vecka och då ska vi kunna sångerna.

Tränigen gick bra, några flammsade runt men jag var i alla fall fokuserad. Nu har jag duchat och är redå att hoppa i säng, ska bara borst tänderna. Kram
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu