Ouppkopplad

Vi har tyvärr inte kunnat skriva igen för internetet har kråglat. Men vi hoppas att det ska hålla ett tag nu.
Idag blev det en tidig väckning av Rulle, kl 7 om jag ska vara precis. Jag kunnde inte somna om så jag låg i mammas och pappas säng och läste tidningen med Åsa och mamma sen när mamma gick upp tittade Åsa och jag på teve. När vi väll kommit upp åt vi frukost sen gick vi bort till kollonilotten och grejade lite där och på vägen hem möte vi Helena och vi bestämde att vi skulle träffas + Nelly. Efter en stund kom de hem till oss och vi satt mest och pratade innan vi var tvungna att börja med maten som blev korvstroganoff. Efter middag gick vi ut en sväng innan Helena och Nelly men vi kanske ska träffas ikväll. Ciao.
// Ida


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu