Rådjuren visar sig

Japp, har typ sett 5 stycken idag! Ganska ovanligt, man ser ju ibland ett eller två.
Idag så har vi städat förrådet och sedan har vi tränat, det var as jobbigt. Man märkte att man inte tränat på ett tag. Vi ska ju vara med på en bechhandbolls cup så vi tränade i sand, snacka om mjölksyra!

Nu ska jag lyssna på min nya favorit låt, Älskad från första stund av Peter Lemarc.
Jag ska lyssna minst 3 gånger. Den är super fin. Liksom får mig nästan att gråta men jag tror inte det är sorgens tårar utan glädje tårar.

*God nattkram Åsa*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu